Jak to robimy?

Przede wszystkim doceniamy wyjątkowych ludzi, którzy…

stawiają na innowacje i nieszablonowe rozwiązania w swoim biznesie
line-3
konsekwentnie budują swoją markę i prowadzą przedsięwzięcia na różną skalę i w wielu obszarach
line-2
nieustannie poszukują nowych możliwości do rozwoju, inspirując innych do działania
line-1

Organizatorem Rankingu jest
„Brief” 
– pierwsze źródło inspiracji
w biznesie

Do tej pory nagrodziliśmy 300 firm
i ponad 400 przedsiębiorców, wśród nich między innymi:

Jak to robimy?

Obecna odsłona 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie to ewolucja w stronę całorocznego programu, którego podstawę stanowi wymiana wiedzy, doświadczeń i możliwości biznesowych na kilku płaszczyznach:

  • szeroko zakrojone działania redakcyjne i partnerskie
  • ogólnopolskie wydarzenia medialne
  • cykl edukacyjno mentorski „50-tka Kreatywnych z Multikino Media”

Dziś i jutro

Działania redakcyjne 

1

Możliwość zaprezentowania swojej firmy na łamach „Business in Brief”

2

Gwarancja trzech wypowiedzi eksperckich na łamach „Business in Brief”

3

Gwarancja wypowiedzi eksperckiej w materiałach video z cyklicznych spotkań networkingowych.

Dziś i jutro

Cykliczne spotkania networkingowe skierowane nie tylko do laureatów rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, ale również do szerokiego grona odbiorców biznesowych, młodych przedsiębiorców, przedstawicieli korporacji, właścicieli dużych biznesów, prezesów spółek, oraz inwestorów.

Cykliczne spotkania networkingowe skierowane nie tylko do laureatów rankingu 50 Najbardziej Kreatywnych w Biznesie, ale również do szerokiego grona odbiorców biznesowych, młodych przedsiębiorców, przedstawicieli korporacji, właścicieli dużych biznesów, prezesów spółek, oraz inwestorów.

zdobywanie wiedzy
biznesowej i wsparcie
merytoryczne

opiniowanie przedsięwzięć
przez mentorów
i społeczność

pozyskiwanie
wartościowych kontaktów
biznesowych

Rozwijając polski rynek kreatywny zmieniamy swoją filozofię,
otwierając się na mądrość i inicjatywę innych,
którzy ten rynek tworzą:

  • partnerów biznesowych i merytorycznych
  • społeczności
  • dotychczasowych laureatów

Każda z tych grup ma odegrać kluczową rolę w inicjatywie
i czerpać z niej korzyści – przez cały rok.